מארגנים אירוע או מסיבה? סביר להניח שאתם לא בונים על כלי הגשה שעשויים מחרסינה או פורצלן, וככל הנראה ששקלתם להשתמש בכלים חד פעמיים שלא ידרשו מכם להתאמץ יותר מידי. ובכן, אם כך הדבר הרשו לנו להציג בפניכם את הדבר הטוב ביותר בתחום – כלים חד פעמיים מתכלים. מדובר בסט חד פעמי למסיבות ואירועים העשוי מחומרים טבעיים לחלוטין. מהם יתרונות העניין ומדוע זה כל כך כדאי? להלן כל המידע.

כלים חד פעמיים מתכלים – למה זה כל כך כדאי?

כולכם בוודאי מכירים את סטי הכלים החד פעמיים מפלסטיק, שאומנם מקלים עליכם את ארגון המסיבה והצורך לשטוף את אינספור הכלים לאחריה, אך המראה העיצובי שלהם די חיוור ומשעמם, וזה עוד בלשון המעטה. באותה הנשימה, על כלים אלו להיות מסוגלים לשאת את כל סוגי המזון האפשריים מבלי לפגוע בבריאות האורחים, כאשר גם בהקשר הזה כלי הפלסטיק די מוגבלים מאחר ולא ניתן להגיש על גבם מאכלים חמים, ולמעשה הם עלולים להינמס לתוך המזון עצמו. ובכן, לא עוד! סט חד פעמי למסיבות שעשוי מחומרים טבעיים ומתכלים פותר לכם את כל הבעיות הנ"ל, והכל על טהרת מראה העץ האלגנטי. מדובר בכלים מיוחדים, מעוצבים ואסתטיים שמגיעים במרקמים מגוונים (חלקים, מחוספסים וכו'), כאשר הסוגים השונים מותאמים בדיוק לצרכים – להגשת קינוחים קרים, מרקים, מזונות שזה עתה נצלו "על האש", לשתיית קפה ועוד, וכל זאת מבלי להרעיל חלילה. על כל זאת ועוד, שימוש בכלים חד פעמיים מתכלים אף תורם לאיכות הסביבה, שכן החומרים מתפרקים בקלות ומזינים את הקרקע, שלא כמו הפלסטיק שגורם לזיהום סביבתי חמור.

סט חד פעמי למסיבות – מהן האפשרויות?

כיום תוכלו לרכוש סט חד פעמי למסיבות ואירועים פשוט מושלם, על בסיס חומרים מתכלים. הסטים השונים כוללים כלי הגשה, מגשים, סכו"ם, כוסות, צלחות, כלים ל- "טייק אווי", צלחות עמוקות לסלטים וכלים מפוארים לתצוגה – כל אלו על בסיס אחד או יותר מהחומרים הללו :

  • קני במבוק – מגיעים בצבע מרהיב ונעים לעין.
  • דקל – מתאימים להגשת מזונות חמים ואף לאפייה בתנור.
  • קנה סוכר – חומר זה מתכלה במהירות ועל כן מתאים במיוחד עבור אריזות טייק אווי, כך שהאורחים שלכם אף יוכלו לקחת "חמגשיות" הביתה אם רק ירצו.

כדאי לבחור בחברה וותיקה בתחום שמציעה קטלוג מוצרים מתכלים עשיר ומגוון בהתאמה מלאה לכל לקוח. באופן זה תוכלו להתאים סט חד פעמי למסיבות ואירועים על פי קונספט עיצובי מסויים, ולנצל גם את הצד העיצובי של כלים פונקציונאליים אלו.