כאשר מעוניינים לארח אירוע גדול בבית ישנה חשיבות רבה לכלים בה תבחרו להגיש את המנות לאורחים הרבים שיגיעו. מספר האפשרויות הינו רב וכולל כלים חד פעמיים מפלסטיק, זכוכית, חרסינה, פורצלן וכיום יותר מתמיד גם כלי הגשה מעץ. בשורות הקרובות נעמוד על היתרונות המופלאים של כלי העץ ונסקור את הסוגים השונים שניתן לבחור מהם.

היתרונות של כלי הגשה מעץ

השימוש בכלי הגשה מעץ מציע למשתמשים מגוון רחב של יתרונות שלא קשורים אך ורק לעיצוב ולפרקטיקה, אלא גם לתפישת עולם ירוקה שתורמת לסביבה של כולנו:

  • פרקטיקה – כלי הגשה מעץ, בדיוק כמו כלי הפלסטיק, הינם כלים מתכלים וחד פעמיים, כך שבסוף האירוע אין צורך לשטוף אותם והם מקלים בצורה משמעותית על תכנון האירוע. כמו כן, בכלי העץ ניתן להגיש מאכלים קרים וחמים ללא חשש, דבר שלא תמיד מתאפשר בכלי הפלסטיק.
  • שמירה על איכות הסביבה – השימוש בעץ שונה לחלוטין מהשימוש בפלסטיק. בעוד כלים חד פעמיים מפלסטיק גורמים לזיהום סביבתי וקשים מאוד למיחזור, הרי שהעץ הטבעי שמשמש לייצור כלי הגשה חד פעמיים שיכולים לעבור מיחזור בקלות, ומקורו מלכתחילה מפסולת תעשייתית מענף הריהוט ומקני הבמבוק.
  • עיצוב – כלי העץ מעוצבים למשעי והמראה שלהם אלגנטי ומרשים. גם במקרה הזה אין ספק כי העץ עולה על כלי הפלסטיק ומציע מגוון אפשרויות רחב יותר.

כל היתרונות שלעיל הופכים את כלי ההגשה מעץ למבוקשים ביותר, וזאת לצד העובדה כי מחירם אינו גבוה ומשתווה למחירם של כלים חד פעמיים מפלסטיק.

אילו סוגים קיימים?

ניתן למצוא כל סוג של כלי הגשה מעץ שתחפצו בו, החל ממזלגות, כפות וסכינים וכלה בכלים מורכבים יותר. סט הכלים כולל צלחות אישיות לשים על גבן את מנות המזון, כוסות מעוצבות, מרקיות, צלוחיות להגשת סלטים, מגשים שונים, סירות הגשה מעוצבות, שיפודים, קונוסים לקינוחים ועוד. בנוסף כלי העץ ידועים במרקמם החלק והנעים למגע והם מגיעים בשלל גוונים, כתלות במקור העץ ממנו יוצרו. ניתן לשלב את כלי ההגשה עם פרטי ריהוט העץ של הבית על מנת להשלים את החוויה העיצובית כולה.

כיצד בוחרים כלי הגשה מעץ?

חשוב מאוד להתקשר עם ספק מוביל בתחום, שמייבא את מוצריו מיצרנים איכותיים שמבטיחים כלים מעוצבים ואסתטיים. שימו לב בעת חיפוש המידע אודות הספק, כי הוא עובד עם לקוחות גדולים ומוכרים (בתי מלון, מסעדות וכו') וכך תהיו סמוכים ובטוחים שתקבלו כלי הגשה מעץ שיעמדו בכל ציפיות האירוח שלכם. בנוסף, כדאי מאוד שלספק זה יהיה קטלוג מגוון ככל שניתן, על מנת שתוכלו לבחור את הכלים שמעניינים אתכם תחת קורת גג אחת ותהיו מודעים לכל האפשרויות והעיצובים הקיימים. בהצלחה!