אומרים שבחיים הכול עניין של גישה. ובאוכל? כאן זה כבר עניין של הגשה. תכירו את האופציה החדשה, הירוקה, הנוחה והנפלאה לבית, לאירועים ולכל מקום אחר – מגשים חד פעמיים שעשויים מעץ. על מה אנחנו מדברים? מייד תבינו.

מגשים חד פעמיים מעץ – אך ורק יתרונות

מגשים חד פעמיים מעץ הם חלק קטן מהלהיט הגדול של תחום האירוח וההסעדה – הכלים החד פעמיים המתכלים אשר מציגים מספר יתרונות מרכזיים אל מול כלי הפלסטיק העתיקים, ויש שיאמרו – הידועים לשמצה:

חדש, חדיש ומתחדש – הכלים החד פעמיים החדשים, לרבות המגשים, עשויים לרוב מעצי במבוק ודקל, אשר בין שלל התכונות הטובות שלהם, חובה לציין את היותם מתחדשים ומתכלים. כלומר – המגשים ניתנים לשימוש חוזר ובגמר השימושים הם מתכלים בקלות באדמה. דהיינו – כדור הארץ מרוויח, ובגדול!

עמידים וחזקים – נכון, איכות היא עניין סובייקטיבי, אבל חוזק ועמידות ניתנים למדידה מוחלטת. שלא תהיינה לכם ספקות – מגשים חד פעמיים מעץ הם חזקים יותר מכל מגש אחר המוגדר חד פעמי ויכולים לשאת בגאווה משקלים גבוהים.

מחיר – לרוב על איכות משלמים יותר, אך לא כך כאשר מדובר במגשים ובכלים החד פעמיים מעץ. הסיבה: הזמינות הגבוהה בטבע כמו גם תהליך הייצור המהיר והזול באופן יחסי, מאפשר למכור את הכלים המופלאים הללו במחיר שווה לכל כיס. טיפ חשוב בהקשר הזה – בררו לגבי האפשרות לרכוש את אותם מגשים בצורה סיטונאית, המחיר ירד אפילו יותר.

עוד קצת על המגשים הנפלאים הללו

אז איזו קולקציה של מגשים חד פעמיים מעץ תוכלו למצוא? ובכן, ישנם מגשים מסוגים שונים, העשויים מחומרים שונים, המגיעים בצורות שונות ובגדלים שונים. למשל מגשי עץ הדקל, המגיעים בשני גדלים מרכזיים (200-140-20 מ"מ או 195-125-20 מ"מ) ובשתי צורות עיקריות – מלבני ודמוי סירה. המגשים מגיעים בצבע חום-צהבהב שובה עין, הם נוחים לאחיזה ומסייעים בשמירה על יציבות. לא נקפח גם את כלי ההגשה העשויים מבמבוק, כשכאן ניתן למצוא מגשי עץ קלי משקל וסופר-נוחים, היוצרים הגשה יפה ומכובדת. גם סירות ההגשה מבמבוק עושות את העבודה מצוין, דבר שלא מגיע על חשבון היופי שלהן.

בשורה התחתונה, מגשים חד פעמיים שעשויים עץ (דקל או במבוק) משלבים בהרמוניה נהדרת בין יעילות ליופי. רציתם הגשה אלגנטית, בטוחה ומרשימה? קיבלתם הכול במגש אחד! וגם כדור הארץ אומר לכם תודה! ספק איכותי יוכל לספק לכם מלבד מגשים גם כלי הגשה נוספים על טהרת העץ דוגמת כוסות, צלחות, סכו"ם, קערות ועוד. בקיצור- שווה ביותר!